Facebook 👍
Aromatyzowane etykiety o zapachu reklamowanego produktu. Bez potrzeby otwierania opakowania Klient może poczuć zapach perfum, kosmetyków czy produktów żywnościowych. Gama dostępnych zapachów obejmuje ponad 150 propozycji. Możemy również wyprodukować unikatowe etykiety na podstawie hydrofobowej próbki zapachu. Nuta zapachowa zawarta jest w bezbarwnym lakierze aplikowanym na etykietę. Zapach uwalnia się stopniowo poprzez pocieranie etykiety. Aromamarketing to obecnie dynamicznie rozwijający się rodzaj promocji i reklamy produktów.
Etykiety pokryte lakierem, który świeci się w ciemności. Lakier nadrukowuje się na jasne grafiki (białe, kremowe, żółte).
Część grafiki znajdującej się na etykiecie wydrukowana jest przy użyciu specjalnej farby, która w zależności od temperatury, w jakiej znajduje się produkt (np. lodówka) zmienia swój kolor. Efekt jest odwracalny. Dostępne są kombinacje z użyciem kolorów: czerwonego, niebieskiego, czarnego i pomarańczowego.
Etykiety o mieniącej się strukturze pokryte lakierem z drobinkami brokatu lub perłowego pyłu. Połyskują na różne kolory w zależności od konta padania promienni słonecznych. Idealne m.in. na kosmetyki luksusowe oraz produkty przeznaczone dla nastolatek i dzieci.
W razie dodatkowych pytań lub w celu złożenia zamówienia oraz dopasowania parametrów etykiety do Twoich potrzeb, przejdź na stronę Kontakt i zadzwoń do konsultanta z Twojego regionu.